събота, 8 декември 2007 г.

Едно забавно представяне





Здравейтееееееееееееееееее !!!



Аз съм Бай Ганьо. Ама не се шегувам !!! Какво ? Шегувам се ? Еееееее, браво познахте, аз не съм Бай Ганьо, а Сисито. От къде ли съм ? Ами и аз ненам,а вие от къде сте? От Бургас - най-готият град? Еее щом е най-готиният град значи и аз съм от там. Открихме Америка нали? :).На 101 години съм (доста старичка а?), в 5 клас съм и доста съм повтаряла 1 клас. Била съм много тапичка : ) .

Какво каза Дени, на 11 години съм ? Еми аз пък сигурно съм сънувала за ПОВТАРЯНЕТО НА КЛАСОВЕТЕ : ).


Ооооо, ама аз забравих да кажа за училището си беее. То се казва ъъъъ как беше? Май беше "Лубен Гаравелов" не е ли така, ами как е ? "Любен Каравелов" благодаря, че ми казахте иначе нямаше да се досетя.


Мойтииии най-добри приятелки са Ралито, Никито (Никол),Катя, Данито , Сънито ииии май са тези и са големи манячки като тази котка в дясно.




Еее, идва най-гадния момент за който ще говоря учебните часове .


Първо е мъчителната математика, направо ми гръмна бушона от тея събирания, изваждания, умножения и деления. Ама честно да ви кажа голяма скука са : /.

Второ е Български език и Литература. Ама какво туй голяма мъка голямо нещо. Мога ли да ва попитам нещо, ама кво е туй звук, буква, сричка, изречение че аз не знам.


Така кой иска да му говоря за храна. Не искате ама искате.





На мен любимата храна е риба, пица, кебабчета и картофки, сладолед, сулетки и други такива.
Прияде ли ви се ? Еее, като ви се е прияло дайте пари и ще ви купя, без пари няма храна.

Няма да ви питам какво сте научили за мен, сигурно нищо, защото мозъците ви са като тефлонов тиган нищо не залепва. Даже може да се спънете в кабела на безжичния телефон.
Шегувам се. Надявам се сте го разбрали израза от шегувитата му страна. Айде Чао от мен и очаквайте още !!!



Няма коментари: