петък, 10 януари 2014 г.

На кого и за какво бих простила?


На кого и за какво бих простила?

                Аз не бих простила на човек, който е извършил нещо лошо, аз ще простя на човек , който познавам и знам, че му дължа прошка.

                Например бих простила на моето семейство, което ме е закриляло и обичало цял живот. Понякога с майка ми и татко ми може да сме се карали, но това е нещо нормално за човешкия живот. Брат ми понякога ме дразни, но и аз го дразня. С моите приятели също сме имали кавги, но аз знам,че те ме обичат и ме чувстват като истински приятел и роднина.



                Като простиш на приятел или близък човек, ти не губиш нищо ,а напротив печелиш тяхната обич, искреност, доверие. Ето защо трябва да си прощаваме.

        Радина

Аз бих простила на приятелите от класа ми затова, че понякога говорят и ме дразнят.Например разбрах ,

че от класа ми хора са говорели някакви глупости за семейството ми брат ми,майка ми,баща ми и т.н.Просто незнам от къде си ги измислят тези някакви пълни глупости.Тъй като аз не съм говорела  зад гърба на други.
 

Няма коментари: