четвъртък, 3 октомври 2013 г.

Писмо№2

Възглавничке, съжалявам ,че стана така ,че ти седиш самотна в тясната ракла, където има мухъл , но нямам друг избор! Трябва да ме тормозят тук, в училище!! Дойдох , защото трябва да карам английски! А те ни измъчиха тук! Искам да дойда , за да те гушна! Ти си единственото нещо , за което мисля в този отчаян момент! Обичам те! Не ме изоставяй! Искам да дойда и да се гушна при теб и приятеля ти легло! След малко ще влязат злите учители! Тогава те ще тероризират тук нас със злата математика , после английски и накрая , най лошото-бонус час по математика. Но не тъгувай за мен , защото се надявам да се върна в очакване на теб!

ОБИЧАМ ТЕ, ЛЮБОВ МОЯ!
МИСЛЯ САМО ЗА ТЕБ!
 МИСЛИ И ТИ ЗА МЕН , ЗА ДА МЕ КРЕПИШ!

                              ♥♥ I love you ♥♥
                  ♥♥Just Remember! ♥♥
                  ♥♥I will come back soon!♥♥
                ♥♥ Love hugs and kisses!♥♥
               ♥♥

Няма коментари: