сряда, 4 април 2012 г.

Преживяването ми на Пампорово

Отначало пътуването ми не беше особено хубаво . Трябваше да стана в 6:30 , а това беше по-рано от ставането ми за училище . Сестра ми стана по-късно от мен, а това не беше честно. Разсърдих се на мама , защото аз не съм от ранобудните деца. Пътуването беше много скучно, освен когато влязохме да ядем. Когато съм гладна, не се търпя !
После спряхме за да се видим с приятел на родителите ми. Той ми предложи да се кача в неговата кола преди многото завои. Аз с удоволствие приех, защото мама не искала да се вози отзад. На завоите ни ми стана лошо, това беше постижение. Започнах да се унасям в сън и не знам кога съм заспала. Събудих се пред хотела.

~~~

Ските бяха уникални. Времето беше топло и карахме без якета. Качвахме се до Снежанка и слизахме. На всичкото отгоре ми лепнаха прякора " Стрела ". Защо ли?- Защото не чаках никой, когато се спускахме и бях доста бърза за разлика от приятелите и семейството ми. На ден карах по ... Ами не съм много сигурна , но не бяха малко.

От : Мими Йонова

Няма коментари: