сряда, 21 март 2012 г.

Скиорите

1.Хареса ли ти почивката на Чепеларе ?

Еви : Да много

Йо : Да , много .

Ани : Да , много ми хареса беше изключително забавно .

2.Справи ли се с карането на ските ?

Еви : Мисля , че да .

Йо : Не съм сигурна , но мисля , че да .

Ани : Да , тази година успях да се науча .


3.Страх ли те беше в началото ?

Еви : Не , но не знаех дали ще се справя !

Йо : Само докато се качвах на лифта .

Ани : Да , много .



4.Хареса ли ви обслужването в хотела ?

Еви : Да, беше много по-добре от миналата година .

Йо : Да, беше много приятно !

Ани : Да , тази година беше много по – добре от миналата година .

5.Кое не ви хареса ?

Еви : Не ми хареса течащият радиатор .

Йо : Не ми хареса бавният асансьор .

Ани : Не ми хареса факта , че не си носех очила , но беше забавно .


6.Кое беше най-забавното нещо , което се случи ?

Еви : Случиха се много неща , но ще ми отнеме много време за да разкажа .

Йо : Много бяха .

Ани : Имаше много забавни неща , но няма да забравя момента, в който доста скиори бяха вкопчили поглед в нас !

7.Искахте ли да си тръгвате ?
Еви : Не , не искахме да си тръгваме , защото изживяването беше прекрасно .

Йо : Не , въобще . Искахме да останем още .

Ани : Не !

8.Как мина пътуването на връщане ?
Еви : Пътувахме добре , но никой не искаше да си тръгва . Особено като си помислим , че следващият ден на училище .

Йо : Сънливо, защото почти през цялото време хората в автобуса спяха!

Ани : На мен доста ми се спеше , защото бях изморена от ските .

9. Ще отидете ли другата година пак на Чепеларе ?
Еви : Да , с нетърпение очакваме този момент .

Йо : Определено !

Ани : Да със сигурност .

10. Много ли за наваксване имате ?

Еви : Да, имаме да наваксваме много , но учителите са коректни с нас .

Йо : По някои предмети да , по други не .

Ани : Не , нещата бързо се припомнят .


Никой от тях не харесва мисълта , че пак трябва да ходи на училище !


От : Мими Йонова и Роси Димитрова

Няма коментари: